Szanowni Państwo,
Zarząd Mazowieckiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie oferty na prowadzenie spraw finansowo- księgowych Spółki – prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09. 1994r o rachunkowości (Dz.U. nr 121 poz. 591 z p. zmian) tj:
- operacje księgowe – średnia ilość zapisów w dzienniku za jeden miesiąc około 300 ,
- operacje księgowe – średnia liczba stron dziennika na jeden miesiąc – 16, ( zapisy obejmują faktury, wyciągi bankowe, polecenia księgowe, listy płac, ZUS);
- sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę oraz umów zleceń i dzieła w okresach miesięcznych;
- sporządzanie list płac dla członków rady nadzorczej, komisji doradczej;
- sporządzanie list dodatkowych na ryczałty samochodowe, świadczenia urlopowe;
- wyliczanie wynagrodzeń chorobowych dla pracowników oraz wypełnianie stosownych dokumentów niezbędnych w celu wypłaty wynagrodzenia chorobowego;
- prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
- rozliczanie składek ZUS miesięcznie;
- ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń pracowników (PIT-4R) oraz sporządzanie rocznych informacji o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w roku;
- sprawozdania do GUS w okresach kwartalnych (RF-02, F01, Z-03);
- rozliczanie odpisów aktualizujących do zgłoszonych pozwów oraz podpisanych ugód, prowadzenie dodatkowej dokumentacji w zakresie rozliczania odpisów aktualizujących i dokonywania bieżących analiz. (pozwów sądowych w tym zakresie jest około 190);
- sporządzanie w okresach miesięcznych rachunku wyników oraz kwartalnych rachunków wyników i bilansu;
- rozliczanie kosztów płac i narzutów na wynagrodzenia dotyczących RPO SW co miesiąc przy udziale % (sporządzanie tabel);
- ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji w okresach miesięcznych;
- sporządzanie deklaracji VAT-7 w okresach miesięcznych na podstawie sporządzonych rejestrów VAT zakupu i sprzedaży oraz Jednolitego Pliku Kontrolnego z zakresu zakupu i sprzedaży;
- załatwianie spraw bieżących, wymagających kontaktu z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (szczególnie przy czynnościach kontrolnych);
- przekazywanie drogą elektroniczną deklaracji skarbowych i ZUS;
- udzielanie wszelkich informacji w zakresie podatków, płac, księgowych, mających wpływ na bieżącą działalność spółki,
- prowadzenie, obsługa i rozliczanie projektów realizowanych przez MFPK (środki unijne, samorządowe);
- obsługa kontroli prowadzonych w spółce w zakresie finansowo-księgowym;
- sporządzenie bilansu rocznego i sprawozdania finansowego (współpraca z Niezależnym Biegłym Rewidentem wybranym przez Radę Nadzorczą MFPK);
- inne zlecone prace przez Zarząd lub Dyrekcję spółki, które są niezbędne do prowadzenia spraw spółki.
i przesłanie do dnia 19 stycznia 2021 roku na adres:
Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.
ul. Mycielskiego 20
04-379 Warszawa
lub e- mailem na adres: biuro@mfpk.com.pl
W przypadku pytań lub szczegółowych informacji prosimy o kontakt nr 22 840-32-53 lub e-mailem.
Kryteria oceny wyboru ofert:
- Cena (50%)
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowo księgowych (w tym Funduszy Poręczeniowych) (50%)
Wybór Biura Księgowego nastąpi poprzez uzyskanie przez jednego z oferentów największej liczby punktów wynikającej z oceny ofert.
W przypadku pytań zostajemy do Państwa dyspozycji.